liinneaeliina

2012-05-31
19:41:13

Hejsan!:)
Förlåt för att jag inte bloggade förut men kan berätta hur dagen har sett ut :) Först skola efter skolan var jag med Elin och vi va ute och va i ko hagen vi typ blev attackerad av en kossa också var vi inne :) Men nu sitter jag i soffan och tittar på tv och äter jordgubbar :) Hejdå!

2012-05-31
06:53:27

Torsdag!!
Godmorgon jag har typ precis vaknat, ska göra mig iordning för dagen och äta frukost :) Kan berätta hur jag tror att dagen kommer att se ut. Först skola då sen va med någon kompis kke, ja jag tror typ att de kommar att vara idag :) men hejdå nu måste jag göra mig iordning!<3

2012-05-30
21:01:14

Hej
Just nu är jag i mitt rum och tittar 
på hunger games den har typ precis börjat :)

2012-05-30
18:53:48

Hej
För en liten stund sen så gjorde jag lite läxor men nu är ja klar!!:) Jag tror att jag ska va med någon kompis eller så är jag nog bara hemma vi får se! Men iaf idag är det onsdag och det betyder lilllörda och då är det glass haha :)
Förlåt att mina inlägg blir så korta men jag vet inte vad jag ska skriva om om ni har något bra förslag så kommentera och skriv vad ni tycker. Hejdå!<3

2012-05-30
16:16:42

hello!
Just nu gör jag inge men kan berätta lite hur dagen har sett ut, först skola då men efter skolan var jag med en kompis. Hon har precis gått hem.  har inte så mkt mer att skriva hoppas ni har haft det bra!

2012-05-30
07:16:41

Godmorgon!
Jag i Thailand

2012-05-29
20:58:51

Hemma
Jag har precis kommit hem från konserten. Konserten var faktist riktigt bra :) Men nu ska jag hoppa in i duschen hoppas ni har haft det bra hejdå

2012-05-29
17:24:56

Hos Ines!

Just nu är jag hos bästa Ines!:) vi har precis kommit hit förut var vi hos mig och tittade på film och spelade bedminton på taket, det var faktist rätt kul. Snart ska jag och Ines på konsär, det är 9D och 9E. Men först ska vi äta jag tar lite kort så får ni se sen när jag kommer hem! Jag kommer kanske hem vid 20.00, 20.30, 21.00! Men ni får ha det så bra.


2012-05-29
14:26:07

Cha Cha
Hejsan jag heter Ines och tänkte gästblogga:D
Linnea och jag har vart bästa friendsliljor sen vi låg i magen och hon är bara bäst.
Vi har gjort så mkt tillsammans t.ex: Gått påskkärringar, rest till danmark köpenhamn och gått på danmarks tivoli, gråtit tillsammans med mycket mera.
I LOVE U linnea

2012-05-29
07:29:35

Tisdag!!
Hej hej just nu sitter jag i soffan och tittar på tv och äter frukost. Kan berätta hur dagen kommer att se ut!:)
Först skola då efter skolan tror jag kommer va med en kompis och vid 19.30 ska jag till Rosvalla och kolla på min syster spela match :) aja ni får ha det så bra..

2012-05-28
19:19:17

Hej
Just nu gör jag inge har gjort lite läxor och så, ska snart hoppa in i duchen.  Men ni får ha det så bra
en bild på hur jag såg ut idag!;)
Hur jag såg ut idag!

2012-05-28
17:35:07

Hejsan!:)
Förlåt att jag inte bloggade i morse men jag glömde;) Kan berätta lite hur dagen har sett ut! Jag har ju såklart vart i skolan efter skolan har jag inte gjort så mycket bara slappat och så ;) Snart ska jag göra läxor!En bild på min hund!:)

2012-05-27
20:56:16

Hemma
Har precis kommit hem från Rosvalla! Först var jag hos Farmor&farfar sen ringde en kompis och frågade om jag ville till Rosvalla och spela fotboll. Så jag åkte ner dig vid halv åtta. Så jag var där till kvart i nio och nu sitter jag i soffan och tittar på mästarnas mästare!:) Så det har varit en lyckad dag.. I morgon är det ju skola som vanligt aja men hoppas ni har haft en bra kväll hejdå

2012-05-27
17:46:00

Hos farmor och farfar!

Just nu är jag hos farmor&farfar. Vi har precis ätit och snart blire glass och jordgubbar!:) det blir nog inte så sent eftersom det är ju skola i morgon:/ jag gör ett inlägg senare när vi ska åka hem..:)


2012-05-27
11:34:48

hej
Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, det blev ingen Rosvalla idag för min kompis kunnde inte och typ ingen annan heller så jag får ja hemma istället :( Snart ska jag gå ut och slappa och göra lite läxor! Ni får ha det så bra puss!

2012-05-27
10:19:20

Godmorgon!
Hej! Jag vaknade för typ 2 timmar sedan. Just nu gör jag inte så mycket väntar till klockan ska bli 10.30 för då ska min kompis ringa!:) För vi kanske ska åka ner till Rosvalla lite sent kanske men bättre sent än aldrig..:)
Sen på eftermiddagen så ska jag till farmor och farfar pch äta middag!! Har inte så mycket att skriva mer. Hejdå!

2012-05-27
00:33:22

JAAAAAAA!!
Jaa Loreen vann!För några timmar sedan så kom jag hem från kg va där med några kompisar och spelade fotboll.. När jag kom hem så tittade på på  eurovision song contest! Nu ska jag gå och lägga mig.

2012-05-26
19:05:47

Hej!
FÖRLÅT för dålig bloggning men jag har inte orkat :/ Men igår va jag på stan och då köpte jag 2 shorts ett linne en tröja och ett par solglasögon och ett par rosa skor! Jag var på stan idag oxå då köpte jag en keps och ett till par
solglasögon(vita solglasögon) Jag lägger ut bilder så ni får se :) I morgon ska jag ner till Rosvalla och ska titta på sn-bollen. Snart ska jag äta och sen efter jag har ätit ska jag till Rosvalla med några kompisar!:)sxh

2012-05-17
09:35:43

Godmorgon!
Hej! idag är det torsdag och den är ingen skola idag.. Och idag ska jag väl hitta på något. men ni får ha det så bra..:)

2012-05-16
12:12:34

Förlåt!:/
Jag har tagit en jätte jätte lång bloggpause. Men nu ska jag blogga mer jag tröttnade lite på att blogga men nu tycker jag att det är kul igen!:) Gör ett kort inlägg hinner inte blogga nu men gör det lite senare :) Ni får ha det så bra! Hejdå! :)