liinneaeliina

2012-09-29
15:55:42

Lördag!
Hej, i morse åkte jag till stallet och vi red i skogen.
Det var mysigt, vi skrittade och travade lite;)
Idag ska jag ha en slappar dag. På onsdag fyller jag år :D och på kvällen ska jag och min famil äta på Rhodos(stav?)

2012-09-28
18:30:17

Godis<3<3
Haha, nu har jag precis kommit hem fråm humlan köpte godis.

2012-09-28
17:14:00

Äntligen fredag:D
 Idag är det fredag, och vi hade ett förhör biologi.
Tror jag fick alla rätt;) Det var faktist ganska enkla frågor.
Det här veckan har jag tagir det lugnt, i går klippte jag mig så jag har jätte kort hår nu;( 
I morgon ska jag rida, ska bli kul:D Men nu sitter jag bara i soffan och slappar och tittar på tv.
Puss<33  
Bild på mitt korta hår;(

2012-09-20
21:04:00

Torsdag!
Hej, förlåt att jag typ inte har bloggat på en vecka men jag har lixom inte orkat och hunnit:P
Tänkte skriva lite vad jag har gjort under veckan.
Jag har faktist inte gjort så mkt den här veckan har tagit det lugnt väldigt mkt för jag har varir sjuk:(
Jag har vart med kompisar och igår så cyklade jag ut till stallet med min kompis.
Vi var där typ i 3 timmar eller något. Vi myste men hästarna och borstade dom och så.
Sen när vi skulle cykla hem va det JÄTTE kallt:( jag hade bara en tunn jacka;( Idag var jag och mamma på intersport  och köpte ett par löparskor till mig, men aja i morgon är det fredag och skola:(
Vi ska ha någonting som heter bryngandagen och det är skit tråkigt.
Man går runt hela bryngan och går till olika stationer och man är några i varje grupp.
Några från alla klasser på skolam förutom 0:erna.
På lördag ska jag till stallet och jag tror att jag ska cykla ut dit.. hejdå<3
 

2012-09-13
19:03:55

Sjuk:/
Heej :D Är sjuk idag och va det igår också :( 
Orkar inte blogga mer för jag har feber förkyld :( Hejdå
Kmmer nog inte blogga på ett tag ;(

2012-09-10
20:41:11

Pilutta<33
Heej, idag är det måndag och de va skola. Det var faktist en helt okej dag.
Vi hade matte, svenska, gympa och en sak som heter elevensval och jag hade syslöjd!
Efter skolan så åkte jag till stallet med min kompis Ebba och vi red ut med två andra. Det var jätte mysigt jag red Pilutta. Snart ska jag hoppa in i duschen för att det är skolfoto i morgon, vet typ inte vad jag ska ha på mig:/
Men aja...'

Är inte serriös på bilden;)<33
 

2012-09-10
07:44:06

Outfit!

2012-09-09
19:46:41

Tjennare!!
Tänkte skriva lite saker jag tänkte göra i morgon kommer inte hinna blogga så mkt då;)
I morgon är det skola men efter skolan tänkte jag åka ut till stallet och rida, ska rida med några vet inte vilka:D 
Efter stallet dårå ska jag duscha göra läxor!

2012-09-09
19:42:46

Kväll
Kom nyss hem från någonstans vet inte vart det heter ;) Var där med min pappa och tittade på fotboll. Och där var min bästa kompis Elin och vi typ passade lite och så!<33

2012-09-09
12:46:39

Söndag
Idag är det söndag och jag ska bara slappa tror jag göra lite läxor och så.
Igår var det ju Lördag och då va jag i stallet och red, jag red pilutta och vi hade hoppning :D Pilutta är GRYM älskar verkligen den hästen<33:* aja efter jag va i stallet så åkte jag hem och då duschade jag och gjorde mig i ordning sen va jag med en kompis och vi tog bussen till stan hon köpte en keps:D sen åkte vi hem direkt när vi kom hem så åkte jag och hon till Rosvalla och vi va där med ett par kompisar:) Sen när vi skulle cykla hem så började spö regna så vi gck in på humlan och väntade tills det hade slutat regna! På kvällen va vi oxå och vi va hemma hos mig och vi tittade på sunes jul!:D 
 
 
En bild på mig och pilutta från när jag hyrde henne i sommras<33 

2012-09-07
21:45:25

Fredag<33
Hej förlåt för att jag inte har bloggat så mkt idag, men har typ inte orkat och jag hann inte i morse;)
För då försov jag mig och jag var tvungen att duscha! Så drf.. Idag är det äntligen fredag!:) Och jag har vart i skolan och första lektionen jobbade vi efter rasten hade vi typ tipspromenad med våra fadderbarn, vi hade alla rätt förutom en utslagsfråga;) Efter tipspromenaden så tittade vi klart på en film. Sen va det mat och rast på rasten spelade vi kort och pratade. Efter skolan så gick jag hem och gick ut med hunden och åt mellis! Sen ringde en kompis till mig och då va vi en stund sen vid 21.00 så cyklade jag hem och då tittade jag på tv och nu tittar jag oxå på tb och håller på med datan!:) I morgon ska jag rida efter det så ska jag vara med några andra och vara på rosvalla och vara med några kompisar!
 

2012-09-06
15:05:54

Torsdag!
Idag är det torsdag och har kommit hem från skolan vi hade typ slöjd, musik och typ någonting som heter egen planering och det är ett papper där det står lite olika saker man kan jobba med så vi fick välja vad vi skulle jobba med. Idag ska jag kanske vara med en kompis men nu har jag en läxa jag ska göra:(
 

2012-09-06
07:18:17

Godmorgon!
Heeej vaknade kke vid kvart i sju så nu har jag klätt på mig och nu ska jag väl äta<33
Så här ser jag ut idaag:)
 
 
 
 
 

2012-09-05
22:25:08

Godnatt
Nu ska jag sova så godnatt<33

2012-09-05
20:04:21

Lilllördag<33
Idag är det ju onsdag vilket betyder lillördag och då får man äta glass enligt vår familj iaf;)
Min snälla mamma åkte ner till Humlan och köpte en glass till mej<33
 

2012-09-05
19:35:45

Tjaa!;)
Klar med läxan eller blev det för länge sen, har ätit och lite så.
Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idaaag. Har vart i skolan idag och vi tittade på film och hade svenska och gympa. Efter skolan så gick jag hem och gick ut med hunden och sen titta jag på tv och sen läxor och nu tv<33
Hejdå<33

2012-09-05
17:05:07

Läxtajm!

2012-09-05
15:09:17

Outfit



2012-09-04
22:08:00

Godnatt


2012-09-04
21:00:04

Svenska Hollywoodfruar
Nu börjar svenska Hollywoodfruar och det ska jag titta på, jag tycker att det är jätte bra;)
 

2012-09-04
15:43:50

Hej
Idag är det tisdag och det va skola idag, tråkigt som vanligt.
Vi hade bild, engelska och typ två lektioner fick man välja vad man skulle göra;)
Efter skolan så gick jag hem för va tvungen att gå ut med hunden.
Och nu sitter jag på mitt rum och har tråkigt, ska göra en läxa lite senare. 
Kommer bild på hur jag ser ut idag.
 
 

2012-09-03
06:29:23

Godmorgon!
Idag är det skola och vi slutar typ 14.15.
Nu ska jag hoppa in i duschen, hejdå


2012-09-02
22:19:53

Godnatt
Nu ska jag gå och lägga mig, det är skola i morgon:/ 
ska kke ut till stallet i morn få se hur jag gör;)  
 
Bjuder på den FULA bilden!!

2012-09-02
13:07:46

Söndag
hej hej idag ska jag vara med två kompisar!:)) 
Det var ju bröllop igår så jag har lite bilder så här är dom!
 
 
 
 
 
 
Det är min pappas halvbror som gifte sig:)
 
 

2012-09-01
21:51:25

Hem snart;)

Hej är fortfarande kvar här det har varit bröllop;) bröllopet va super fint det var ute och massor med musik, super fint! Jag har lite bilder på dom som gifte sig och hela familjen:) lägger inte ut bilder nu för kan inte på mobilen.. Men jag gör det i morgon tror jag LOVAR!! Jag tror vi ska åka hem snart.


2012-09-01
14:33:57

;(
KOm på en sak som jag glömde skriva i förra inlägget, jag har ju den här appen som man kan blogga och den funkar typ inte på min mobil eller det funkar inte att lägga upp bilder ibland ;( så jag kommer kke inte blogga på ganska länge på eftermiddagen.. Ahh det va bara det jag ville säga Hejdå nu måste jag platta håret och så,
 
 
 
 
 
 

2012-09-01
14:28:52

Hej
Brölloppet börjar typ om en timme, och jag är nästan klar har bara frisyren kvar;) men kommer lite bilder nu hur jag kommer på ett ungefär se ut:) Kommer kke mer bilder sen när jag är klar;)
 
 
 
Har inte så jätte bra kamera på datorn så dom är lite suddiga

2012-09-01
13:27:09

Hej
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa mig och så:) 
Sen kommer det bild på mig hur jag kommer att se ut;) Inte dom snyggaste kläderna jag kommer att ha på mig ;)
Aja har ganska bråttom nu så hejdå

2012-09-01
10:32:57

hej
NU egentligen skulle det vara ridning men jag orkade inte och jag typ hostar hela tiden, sjukt jobbigt!
Har hostat hela sommarlovet och nu då!;( 
Men nu sitter jag vid datan och tar det lungt....
 I morgon kommer min gullplutt hem, min hund alltså!:)
Längtar efter henne ganska mkt nu känns så tomt här hemma utan henne ;(  har inge mer att skriva om så hejdå<3
 
 
 


Älskar dig så sjukt mkt Nova!!<3<3 

2012-09-01
08:28:03

tjoo!:)
idag är det lördag och jag ska faktist inte gå på ridningen för jag ska på bröllop istället och det är min pappas halvbror som ska gifta sig. Nu sitter jag i mitt rum och ska klä på mig och sen ska jag fixa naglarna och så :) 
Har inge mer att säga!Lovar att blogga meraa idag :) kommer kke lite bilder från bröllopet ovh så kommer det bilder på hur jag kommer att se ut på bröllopet,hejdå