liinneaeliina

2012-12-27
23:27:47

Tankar.....
hej alla söta framför dator skärmarna:D
 
Tänkte skriva lite om lite om mig själv och om min blogg.
 
Jag som har denna blogg heter då Linnea och är 12 år.
Jag älskar hästar, HÄSTAR ÄR SERIÖST MITT LIV!!!!!!!!!
Hästar betyder jätte mycket för mig!
Jag har bara ridit i 5 år och har alltid ridit på örstigsnäs:D Bästa stället asså.
Och jag rider på lördagar och ibland rider jag även på fredagar eller måndagar;)
Nästa år ska jag även tävla där jag rider på örstigsnäs, eller det är små tävlingar.
Det är första gången som jag ska tävla där för jag har inte vågar tidigare;)
 
Och som person är jag nog en galen, envis tjej som älskar mina kompisar och familj;)
Såklart har jag ju en familj,
1 mamma & pappa och 1 syster, som betyder jätte mycket för mig.
Vi har 2 djur. 1 kanin som bara är min;) Han heter totte och är grå.
Och en hund som heter Nova och är Brun & vit.
Och jag älskar henne så oerhört mycket! men iaf älskar ju hästar och det enda jag vill ha nu är en egen häst :D
Men det va lite om min familj;)
 
Och nu har vi kommit till min blogg;)
Jag Har då denna blogg och jag skriver om min vardag m.m och hoppas att ni gillar den!
Och jag bloggar minst 1 gång per dag!!
Har inte haft blogg så jätte länge typ sen i maj, mars eller jag har ingen aning;)
Men ah, och jag hoppas att min blogg blir större och att jag får mer läsare för jag har typ inga läsare:(
Men iaf några som läser den varje dag:)
Har typ inge mer att skriva nu så hejdå:*
 
 
 
Så här ser jag ut
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Kajsa

Fin du är!

2012-12-28 @ 12:07:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: