liinneaeliina

2012-04-23
15:38:23

Måndag
Hej hej idag äre måndag och det betyder att det va skola idag.
Jag ska berätta lite hur dagen har sett ut och juste en sak till, förlåt för dålig bloggning har inte haft lust eller inte haft tid ;) men nu ska det blir lite bättre iaf. :) Aja nu ska jag berätta hur dagen har sett ut först vakna tidigt och sen skola och på morgonen hade vi arb.pass och sen engelska sen efter rasten arb.pass och sen idrott och sen efter maten va det ett arb.pass! så har dagen sett ut men snart ska jag till mina kompisar och vi ska väl göra någe kul!
Hejdå! <3 Juste det var en sak till förlåt för tråkiga bilder men jag har så några bilder men ska försöka så att det blir mera bilder! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: