liinneaeliina

2012-08-19
17:00:04

Tjaa!;)

Har inte bloggat på några dagar nu men bloggar idag och tänkte skriva vad som har hänt ;) i fredags var ju den sista dagen vi hyrde häst då hoppade vi och hade lite dressyr och övade på att få hästen att gå i form det gick ganska bra ;) i lördags var det ridskola och då hade vi balans då var vi två och två så vi turades om och sen på slutet red vi två på varje häst.. Efter lektionen så va jag kvar och hjälpte till, stannade typ till ett för vid fyra skulle vi till våra förra grannar.. Dom bor i en lägenhet i stan och vi cyklade typ hem vid halv tre eller tre.. Så när vi kom hem gick vi och la oss och idag vaknade jag typ vid elva ;) och idag har jag bara slappat och nu sitter jag ute i solen och tar det lugnt! Hejdå


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: