liinneaeliina

2012-12-25
13:56:00

GODMORGON?
Förlåt att jag inte blogga förut i morse, men jag orka inte;)
Men jag lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på vad jag har fått så gör det i det här inlägget :D
Så det ska jag visa nu!
 
Först fick jag en sak som jag kan tvätta bort sminket med, och dom kallas typ pads tror jag?
 
Sen fick jag något nagelsak, vet inte vad det heter;) 
 
Sen fick jag lösnaglar:D
 
Sen fick jag MASSOR med örhängen, behövde verkligen det! Har ett par till vita pärlor men jag har dom på mig idag.
 
1 Mascara, behövde verkligen det också!
 
Sen fick jag det här:D Jag tror jag ska hyra häst varje måndagar:D
 
Sen fick jag det här:D Jag kan köpa väldigt mycket för det här i Thailand:D
 
 
Sen fick jag 700kr. Tror jag ska spara lite till thailand och köpa lite kläder.
 
Sen fick jag en mysig halsduk:D
 
Jag fick även hairspray:D
 
Sen det bästa av allt!!! ÄLSKAR den här julklappen!!!!:D
 
 
Och den roligaste julklappen Just dance 4:D
 
Fick inte sådär jätte mycket i jul men det är för att vi ska ju till Thailand coh då ska ju vi köpa MASSOR:D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: