liinneaeliina

2012-12-21
22:22:22

Hej

Förlåt för att jag inte blogga idag men jag hade lixom inte tid! Ska skriva hur min dag har sett ut. Imorse vaknade jag och jag försov mig... Så jag skyndade mig och åt och bytte om! För jag skulle hem till bästa isabell! Vi skulle på stan för jag skulle köpa en julklapp till min syster;) haha... Men sen tog vi bussen ner till stan och köpte julklapp dårå. Köpte ganska mycket.. Men sen så fick vi skjuts hem av mamma och då kollade jag och isabell på Bert och åt skum tomtar och drack julmust. Sen pratade vi lite om att vara fodervärd. Och aa, hon åkte hem för 20 min sedan. Har vart en sjukt rolig dag:D glömde skriva en sak;) det är äntligen jullov:D vi fick det igår. Men hejdå, säger även godnatt:*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: