liinneaeliina

2012-12-20
22:08:36

HEJ
Hej, förlåt för dålig bloggning! Ska bli bättre LOVAR!
Känns inte som jag tar bloggen på allvar och det gör jag inte heller;) Men det ska jag göra nu.
Har inte alls många läsare men det är bara för att jag säger typ inte till någon att jag har blogg;) 
Men ska göra det! vill ha läsare nu som komenterar och aa. Men idag har jag ju inte bloggat ALLS men nu gör jag det;) Men jag va hemma idag också, för att jag hade lite feber imorse:( och jag har haft JÄTTE ont i nacken, så jag mår inte så bra och har lite ont i huvudet. Men senare på kvällen åkte jag och mamma till ÖB och vi köpte schampo för vi hade typ inge;) Haha.. och vi påvägen hem åkte vi till farmor och farfar och lämnade något men vet inte vad, sen åkte vi hem. så duschade jag. Men nyss så bestämmde jag och mamma någonting så jag är typ ÖVERLYCKLIG :D Men skriver inte det nu,skriver det någon annan dag ;) Men måste dra! Puss;*
Hiho en bild på mig, vet att jag la ut den för någon dag sen;) man aja....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: