liinneaeliina

2012-12-25
00:31:00

JULKLAPPAR :D
Hejsan alla söta<3 Jag har ju fått massa fina julklappar och kommer bild på det idag typ någon gång på morgonen eller något:) Men jag lovar att dom kommer någon gång under dagen!
Har fått 3 super fina tröjor och det kommer bild på dom nu;) men resten kommer senare!
 
Tröja 1.
 
Jag ÄLSKAR denna tröja, den är super fin! 
 
Tröja 2.
 
 
Gillar den här tröjan också, den är super skön. och en helt valig, enkel tröja som är väldigt fin också!
 
sista tröjan;)
 
 
 
 
Såklart är den här också fin! Den är jätte skön, enkel tröja och super fin :D Fick den här av min snälla syster!<3
Har även en till sån här fast en svart. 
 
Men jag ska gå coh lägga mig nu så natti natti<3:*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: