liinneaeliina

2012-07-15
23:12:22

Godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig, I morgon ska jag gå upp vid halv åtta för min syrra har match vid 10 och det tar en stund att åka dit dom ska spela!:) innan jag går och lägger mig så kan jag berätta var som har hänt under dagen, åkt bil hit till Gbg! Sen på vägen stannade vi ju och åt lunch och där vi stannade fanns det godis och mat, och då köpte jag två polkagrisar och har ätit en halv idag;) sen när vi kom till huset vi är i nu kollade vi runt och packade upp och åkte och handlade och bara tog det lugnt!;) på tisdag hade vi tänkt att åka till Liseberg för då skulle det inte regna. Hon som bor här egentligen hade fixat så att jag skulle få rida och då ska jag få rida på en d-ponny som hette någon ting med Queen tror jag;) Ahh men nu ska jag gå och lägga mig Godnatt!<3 kommer bilder på huset i morgon kke;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: