liinneaeliina

2012-06-06
16:39:21

Snart sommarlov!!:)

Det är bara två dagar kvar sen är det sommarlov!!:) längtar verkligen ska göra så mycket i sommar.. Iaf nu är jag med Elin och vi är på labro och går ut med min hund! Förut va vi på stan och där köpte jag en kofta som jag ska ha till min skolavslutningsklänning! Jag köpte också ett par byxor, efter stan åkte vi till hamnen och åt glass. Hoppas ni har haft en bra dag! Juste glömde blogga igår kväll ju, jag va hos Elin hela kvällen det va kul! Hejdå


Kommentarer:
#1: Elin Karlsson

Hej Linnea jag är ett stort fan snäälla kan jag få din autograf om vi träffas idag hahahah puss hej! :D

2012-06-10 @ 11:15:51
#2: Elin Karlsson

Hejsan Lelle världens sötaste Nova och jag är ett stort fan hahahah snälla kan jag få din autograf om vi träffas puss älskar dig. :D syrran :)

2012-06-10 @ 11:18:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: