liinneaeliina

2012-11-25
20:01:11

Solsidan
Heej, blogga inte så mkt idag hann inte, kolckan 11.00 så kom några från mmin klass och vi bakade till vårt skol disco, gick jätte bra. SEn har jag typ inte gjort ngt mer har städat lite. har duschat oxå, snart börjar solsidan det ska jag kolla på nu tittar på jag bert va jätte längesen jag såg den filmen, den är jätte rolig. Längtar så mkt tills imorgon då ska jag och min kompis hyra emil och busis:) Kommer bli så grymt kul...
Det är även skola imorgon läntar inte.... Men hejdå<3
Kommer bild på busis och emil.
 
Söta lilla Busis men han heter egentligen Black Flyer. Han är en B-ponny och världens bästa!
 
Söta lilla Emil och han är också en B.ponny! Jag och ebba ska rida dom halva riden var:D Första gången vi rider Emil och han är ny. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: