liinneaeliina

2012-10-08
22:16:10

Godnatt

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig! Förut tittade jag på ensam mamma söker;) det var bra och. Efter skolan så åkte jag ut till stallet och så red jag med en till och vi red i skogen det var super mysigt! Efter vi hade ridit så såg vi på några andra som red fast dom red på ridbanan och hade dressyr. Sen blev jag hämtat och då åt jag och gjorde lite läxor:P iaf i morgon vet jag inte vad jag ska göra, på onsdag ska jag kanske vara med den bästa kompisen i hela världen och hon heter Emilia och då ska vi ner på stan och då ska jag köpa massa kläder eller så ska jag till stallet;) på torsdag ska jag till stallet för brukar inte vara där så ofta och jag vill det! Haha.. På fredag så ska jag kanske ska till stallet då också;) men nu måste jag hå och lägga mig..ZZzzzzz


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: