liinneaeliina

2012-10-27
13:31:04

Hej.
Tänkte berätta vad jag gjorde igår hann ju inte blogga igår.
Va i skolan igår och då fick vi godis halloween godis och blodiga popcorn eller det va karamellfärg, haha.
Efter skolan va jag med två kompisar och vi gick på stan och köpte en present till Emilia för vi va på tjejfest hemma hos henne, på stan bytte jag ett par byxor till ett par svarta jätte snygga. Iaf köpte ju en jacka som mamma hämtar nu och vantar och en mössa kommer bild sen på dom, lovar!;)
Igår på tjejfesten va jätte kul vi tittade på film och åt mat och chips:D 
Idag så va jag ju i stallet och red vi hade dressyr hade musik på och hade mysigt tog det ganska lugnt.
Jag red Micko och det gick väl bra. 
Efter stallet så duschade jag och åt. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, snart ska jag vara med två kompisar tror jag hahahah.. Vi ska va ute och fota lite höstbilder;) Sen ikväll ska jag och min familj till några på halloween party, ska bli tråkigt. Aja hejdå har inge mer att skriva om nu så puss!
Gammal bild på mig;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: