liinneaeliina

2012-10-21
18:32:04

hejsan!
Hej på er!
För en stund sen kom jag hem va ute med hunden;) Gick inte så jätte långt.
Nu sitter jag i soffan och latar mig och tittar på tv, snart ska jag plugga, har stavning till tistag, onsdag har jag någon idrottsläxa, torsdag man ska kunna massa tvättsymboler och till fredag är det ett religons test!
Men det är ganska enkelt. Iaf förut va jag med några kompisar det va inte så jätte kul för vi gjorde typ inge också har jag har ont i huvudet typ hela dagen:/
I morgon är det måndag och skola:( Och det är någon kamratspromenad och det är skit tråkigt!:(
Glömde skriva om frdagen och tänkte göra det nu;) Jag åkte till stallet då och fick rida med en grupp där, och dom hade bara ridit i 2 år tror jag och jag har ridit i 6
år. Men jag tyckte dom va rätt duktiga ändå!:D
Lovar att blogga mer, puss!
 
Bild från Thailand!:D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: