liinneaeliina

2012-10-04
21:00:18

Tjoo!:D

Idag fick jag reda på att det var kanelbullens dag idag så mamma köpte hem lite och för en stund sen åt vi hela familjen;) nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och pluggar;( hatar att plugga men vi har religions förhör, hoppas att det går bra! Men iaf idag var det ju engelska prov tyckte det faktiskt va väldigt enkelt! Så tror jag har alla rätt:) efter skolan så gick jag och en till hem till ines och vi tittade typ bara på tv och hade det mysigt. I morgon är det äntligen fredag:D och på kvällen är det skoldisco och jag kommer att gå med typ 9 till;) kommer bli riktigt skoj! På lördag så ska jag ju rida så ska Elin följa med:D<3 efter ridningen ska hon va kvar och sen klockan 4 på eftermiddagen så ska vi ha släktkalas för jag har ju fyllt år:D och då ska Elin vara hos mig också ska hon sova hos mig<3 bloggar mer sen puss!:*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: